niedziela, 7 lipca 2013

Wywiad z Martiną Stoessel

Jak to jest być główną bohaterką w nowym serialu kanału Disney Channel? 
To wspaniałe uczucie. Jestem naprawdę wdzięczna za powierzenie mi tej roli i za wsparcie, którego udzielali mi wszyscy wokół. Mam nadzieję, że serial spodoba się Wam, tak jak nam podobała się praca nad nim!
W serialu jest mnóstwo śpiewu i tańca. Czy poza planem zdjęciowym też jesteś muzykalna?
I to jeszcze jak! Śpiew, muzyka i taniec to część mojej osobowości. One określają mnie jako osobę, jest to też jeden z najlepszych sposobów na wyrażenie swoich uczuć.
Co masz na myśli? 
Cóż, zawsze kiedy chcę wyrazić swoje uczucia, zwracam się ku muzyce. Pierwszą reakcją na smutek jest śpiew. Pierwszą reakcją na radość jest również śpiew. W śpiewaniu spełniam się, dzięki temu jestem tym, kim jestem. To jest wspaniałe!
Czy grasz na jakichś instrumentach? 
Niestety, na żadnym nie gram zbyt dobrze. Uwielbiam gitarę i chciałabym się nauczyć na niej grać, ale w tej chwili nie mam na to czasu. Kiedy skończymy zdjęcia do "Violetty", wtedy zapiszę się na lekcje, ale jeszcze nie teraz.
Czy sama piszesz swoje piosenki? 
Chciałabym potrafić to robić, ale niestety nie umiem. Żeby móc napisać dobrą piosenkę, trzeba porządnie grać na jakimś instrumencie, a jak mówiłam u mnie z tym krucho. Kiedy zacznę naukę gry na gitarze, zacznę pisać piosenki. Już nie mogę się doczekać!
A już nie długo wywiad z Jorge Blanco <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz